fbpx

Reklamy
i kampanie

w meta ads

Aplikacje Meta zostały stworzone po to, by łączyć  ludzi, znajdować społeczności i rozwijać firmy. Każdego dnia miliony, jeśli nie miliardy ludzi na całym świecie loguje się do mediów społecznościowych  i wykorzystuje je do nawiązywania kontaktów, rozwijania zainteresowań, poszerzania wiedzy.

Wykorzystując ten fakt oraz to, że ponad 50% konsumentów podczas zakupów kieruje się przekazem zawartym w reklamach, Meta stworzyła system reklamowy Meta Ads, który daje możliwość umieszczenia publikacji jednocześnie na platformie Meta (dawniej Facebooku), w Messengerze, na Instagramie oraz WhatsApp i dzięki temu umożliwia jej dotarcie do wielu odbiorców.

Meta ads Łódź wykorzystują osoby prywatne, fundacje, organizacje, partie polityczne, firmy. Reklama meta Łódź i kampanie meta Łódź umożliwiają zwiększenie rozpoznawalności, przybliżenie oferowanych produktów i usług nowym odbiorcom, znalezienie nowych klientów, zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych i stacjonarnych. Pod warunkiem, że są skuteczne.

Skuteczny przekaz

Cele marketingowe można osiągnąć, jeśli reklamy i kampanie meta ads Łódź są poprawnie przeprowadzone tj. odpowiednio dostosowane do grupy odbiorców, atrakcyjne pod względem treści i grafiki, są wyświetlane przez odpowiedni czas. Wystarczy niewielki błąd np. źle dobrany komunikat, niedopasowany rozmiar grafiki, zbyt mała grupa docelowa, za niski budżet, a uzyskanie satysfakcjonujących wyników nie będzie możliwe. Dlatego właśnie warto powierzyć kontrolę nad Meta Ads specjalistom.

W tworzeniu unikalnych i pomysłowych reklam, prowadzeniu skutecznych kampanii pomagamy my – agencja social media Łódź, którzy doskonale rozumiemy jak działa system Meta Ads, mamy szerokie i wieloletnie doświadczenie w marketingu w social mediach i nie tylko.

Wykorzystaj skuteczne i precyzyjne narzędzie Meta Ads do promowania produktów i usług – odnieś sukces kampanii marketingowej Twojej firmy z nami!

facebook

Facebook to potężne medium, nikogo o tym nie trzeba przekonywać. Ten serwis społecznościowy, pozwalający na wzajemną komunikację i dzielenie się informacjami milionom osób, stwarza ogromne możliwości dla marketingu internetowego. Dotarcie do Twojego potencjalnego klienta staje się proste, dzięki budowaniu paczek odbiorców i kierowaniu reklam do osób bezpośrednio zainteresowanych produktami czy usługami Twojej firmy.

instagram

Instagramu również nie trzeba nikomu przedstawiać. To „młodszy brat” Facebooka, mający troszkę inną specyfikę, bo tu większe znaczenie treściowe ma prezentowany obraz, niż tekst. Tutaj fotografie tworzą zawartość, dlatego warto korzystać z promocji na Instagramie wówczas, gdy specyfika działalności naszej firmy daje takie możliwości. Jeśli zajmujesz się designem, sprzedajesz ciuchy, Instagram jest idealnym narzędziem dotarcia do preferowanej grupy odbiorców.

Najczęściej zadawane pytania

Jaka część budżetu przeznaczana jest na reklamy w mediach społecznościowych?

Taka, jaka została ustalona w umowie. Na początku współpracy podpowiadamy, jak będzie przebiegała obsługa reklam i jaki budżet pomoże nam osiągnąć oczekiwane efekty.

Skąd mam wiedzieć, czy jest mi potrzebny profil na Instagramie?

Instagram to doskonały sposób na rozszerzenie grona odbiorców. Serwis jest ponadto skorelowany z funkcjami Facebooka, co umożliwia szersze działania reklamowe, a w efekcie znacznie większe zasięgi. Jeżeli zależy Ci na dotarciu do szerszego grona potencjalnych klientów, zwłaszcza młodych osób z większych miast, takich jak Łódź, Warszawa, czy Gdańsk, warto wziąć pod uwagę prowadzenie profilu na Instagramie. Jeśli nie jesteś pewien, czy Instagram jest dla Ciebie, skontaktuj się z nami, a podpowiemy Ci najlepsze rozwiązania.

Mój fanpage obserwuje kilka tysięcy fanów, ale nie przynoszą oni oczekiwanych korzyści. Czy agencja social media może mi w tym pomóc?

Ilość polubień profilu Twojej firmy wcale nie musi przekładać się na korzyści biznesowe. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być bardzo wiele – od nieodpowiednio dobranych fanów (np. zdobytych poprzez konkursy, kupionych na Allegro, czy pozyskanych przez źle stargetowane reklamy), przez obcięte zasięgi organiczne, aż po nietrafnie dobrany przekaz i niedopasowane kreacje w postach. Podejmując współpracę z nami, możesz mieć pewność, że skoncentrujemy się na zażegnaniu tych problemów. Obsługa fanpage’a stanie się skuteczniejsza, a efekty szybko widoczne.

Czy publikowanie na fanpage’u treści niezwiązanych z branżą może przynieść mi jakieś korzyści?

Jeśli po przejrzeniu 5-10 ostatnich wpisów stwierdzasz, że w żaden sposób nie pomagają one Twojej marce (nie prezentują oferty, nie odnoszą się do wartości promowanych przez firmę, nie kreują pozytywnego wizerunku, nie zawierają języka korzyści, nie są kierowane do odbiorców w pobliżu lokalizacji Twojej firmy, np. Łódź, czy Warszawa itd.), to Twoja agencja social media uprawia tzw. „sztukę dla sztuki”. Nawet jeśli treści są interesujące i budują zaangażowanie, ale w żaden sposób nie odnoszą się do Twojej firmy, najprawdopodobniej marnujesz pieniądze.

Czy mogę liczyć na pomoc w ustaleniu strategii działań w mediach społecznościowych?

Oczywiście – od tego jesteśmy! Po przeprowadzeniu dokładnej analizy celów biznesowych, grupy docelowej i konkurencji Klienta, przechodzimy do opracowania strategii zgodnej ze specyfiką określonej branży.

W jakich kanałach social media działacie?

Prowadzimy działania w mediach społecznościowych, które mogą przynieść Klientowi korzyść zależnie od specyfiki jego branży. Kanały social media dobieramy po dokładnym przeanalizowaniu aktualnej sytuacji, potrzeb i celów Klienta. Nasza obsługa social media opiera się przede wszystkim na działaniach obejmujących Facebook i Instagram.