Sklep internetowy, jak każdy biznes, wymaga planu promocyjnego, produkty dostępne w sprzedaży on-line powinny być reklamowane z równą intensywnością, jak te dostępne w sklepach stacjonarnych. Media społecznościowe oferują duży ruch użytkowników i stąd ważne jest, by właściciele sklepów internetowych zadbali o promocję swoich produktów właśnie tam, gdzie dynamika aktywności internautów może przynieść wymierne korzyści sprzedażowe.

Zacznij sprzedawać także przez social media!

Jak to robimy?

Ważne jest budowanie bliskich relacji z klientami poprzez przekazywaną treść, interakcja z nimi. Stosujemy graficzne formy przekazu modyfikowane na różne sposoby, by przyciągnąć uwagę odbiorców, bo obraz jest nośnikiem, który kilkadziesiąt tysięcy razy szybciej trafia do naszych mózgów, a to rodzi reakcje odbiorców i zwiększa zasięg oddziaływania kampanii. Wspieramy sprzedaż Twojego produktu poprzez budowanie wokół niego całego lifestyle, budujemy społeczność wokół Twojej marki, bo tak zyskasz grono wiernych odbiorców. 

Angażujemy użytkowników i przyciągamy nowych poprzez różnego rodzaju konkursy, bonusowe zniżki i atrakcje, które zwiększają zasięg funpage’a. Przyciągamy ruch do sklepu marketingiem szeptanym, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży, bo dziś ludzie bardziej wierzą opiniom innych, niż reklamie marki. Zwiększamy prawdopodobieństwo konwersji poprzez stosowanie hasztagów. Piszemy blogi, by zbudować relacje z klientami, co przywiązuje ich do Twojej marki i produktów.

Jak widać sposobów na zaistnienie Twojego sklepu i udaną sprzedaż w przestrzeni on-line jest wiele, a ruch na Facebooku i Instagramie ogromny; codziennie odwiedza go nawet 10 mln Polaków! Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś zaczął sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem mediów społecznościowych. To potencjał, który trzeba wykorzystać! Połączenie aplikacji fanpage’em umożliwi Twoim klientom dokonywanie zakupów bez opuszczania serwisu. Zobacz, jakie to proste!