Jeśli Twoja firma zorientowana jest na zasięg lokalny i zależy Ci, aby jej produkty, czy usługi były znane w najbliższej okolicy i właśnie tam wyświetlały się Twoim potencjalnym klientom, powinieneś zainwestować w promocję skupioną terytorialnie wokół Twojej firmy. Zarówno Facebook, jak i Instagram daje takie możliwości – targetowanie produktów (usług) ustawimy bardzo precyzyjnie, bo nawet na kilometr wokół wybranego miejsca na całej kuli ziemskiej. Reklamy Facebooka i Instagramu promujące Twoją firmę wyświetlą się potencjalnym Klientom z najbliższej okolicy.

Taka forma reklamy przynosi oczywiste korzyści małym firmom lokalnym, jednak nie należy lekceważyć jej zalet w odniesieniu do większych biznesów. Ważne, aby reklama skierowana na precyzyjną lokalizację była odpowiednio przygotowana, odbiorca musi wiedzieć, że widzi ją dlatego, że znajduje się w odpowiednim miejscu, blisko siedziby promowanej firmy.