Facebook to potężne medium, nikogo o tym nie trzeba przekonywać. Ten serwis społecznościowy, pozwalający na wzajemną komunikację i dzielenie się informacjami milionom osób, stwarza ogromne możliwości dla marketingu internetowego. Dotarcie do Twojego potencjalnego klienta staje się proste, dzięki budowaniu paczek odbiorców i kierowaniu reklam do osób bezpośrednio zainteresowanych produktami czy usługami Twojej firmy.
Instagramu również nie trzeba nikomu przedstawiać 🙂 To „młodszy brat” Facebooka, mający troszkę inną specyfikę, bo tu większe znaczenie treściowe ma prezentowany obraz, niż tekst. Tutaj fotografie tworzą zawartość, dlatego warto korzystać z promocji na Instagramie wówczas, gdy specyfika działalności naszej firmy daje takie możliwości. Jeśli zajmujesz się designem, sprzedajesz ciuchy, Instagram jest idealnym narzędziem dotarcia do preferowanej grupy odbiorców.
Firmy decydujące się na kampanie reklamowe na Twitterze postrzegane są jako kreatywne nie bez powodu – muszą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów za pomocą krótkiej, trafiającej w sedno treści. To platforma, na której zbudujesz bliskie więzi z odbiorcami Twoich produktów, bądź usług, wypromujesz markę i zaprezentujesz jej wartości. Ponieważ komunikaty na Twitterze muszą być zwięzłe, ważny jest właściwy dobór słów, aby przekaz przyniósł spodziewane rezultaty.
Na LinkedIn logują się osoby w konkretnym celu; publikują lub poszukują informacji branżowych, przeglądają oferty pracy, poruszają się wśród użytkowników ze swojej sieci. Daje to możliwość dotarcia do ściśle określonych odbiorców, jest też duże szansa, że tu nie promuje się Twoja konkurencja. Dodatkowym atutem kampanii na LinkedIn jest fakt, iż reklama wyświetla się tu w sposób nienachalny, a podana w miejscu uzyskiwania rzetelnych informacji posiada moc skutecznego dotarcia.
Poznaj naszą strategię
Tworzymy kompleksowe kampanie pod zindywidualizowane potrzeby Klienta. Proponujemy dopasowane rozwiązania, umożliwiające skuteczną realizację postawionych celów. Mamy sprawdzone sposoby i doświadczony zespół, dzięki czemu możemy zaoferować Państwu konkurencyjne ceny usług. Priorytetem
w For Social jest zbudowanie dobrych relacji biznesowych z Klientami. Efekty naszej pracy, w połączeniu z wzajemną sympatią, skłaniają ich do pozostania
z nami na dłużej.
Wpadnij na kawę – porozmawiamy o promocji Twojej firmy w social mediach!
Najczęściej zadawane pytania
Ile postów tygodniowo możecie opublikować na moim fanpage’u?
Publikujemy taką ilość postów, jaka została zawarta w umowie. Ilość publikacji dopasowujemy do specyfiki marki i do treści, które chcemy przekazać. Obsługa fanpage'a wygląda bardzo różnie, może to być od 1 do nawet 10 i więcej postów w tygodniu – w zależności od celu, jaki chcemy osiągnąć.
Ile kosztuje profesjonalne prowadzenie fanpage’a firmy?
Każda firma jest jedyną w swoim rodzaju, dlatego trudno z góry przewidzieć, ile wyniesie prowadzenie fanpage'a. Cennik uzależniony jest od określonych mediów społecznościowych, liczby publikowanych postów, budżetu kampanii reklamowych, czy dostępności materiałów, które może dostarczyć nam Klient. Dlatego w większości przypadków cenę ustalamy z Klientem indywidualnie, by optymalnie wykorzystać jego budżet.
Jaka część budżetu przeznaczana jest na reklamy w mediach społecznościowych?
Taka, jaka została ustalona w umowie. Na początku współpracy podpowiadamy, jak będzie przebiegała obsługa reklam i jaki budżet pomoże nam osiągnąć oczekiwane efekty.
Skąd mam wiedzieć, czy jest mi potrzebny profil na Instagramie?
Instagram to doskonały sposób na rozszerzenie grona odbiorców. Serwis jest ponadto skorelowany z funkcjami Facebooka, co umożliwia szersze działania reklamowe, a w efekcie znacznie większe zasięgi. Jeżeli zależy Ci na dotarciu do szerszego grona potencjalnych klientów, zwłaszcza młodych osób z większych miast, takich jak Łódź, Warszawa, czy Gdańsk, warto wziąć pod uwagę prowadzenie profilu na Instagramie. Jeśli nie jesteś pewien, czy Instagram jest dla Ciebie, skontaktuj się z nami, a podpowiemy Ci najlepsze rozwiązania.
Mój fanpage obserwuje kilka tysięcy fanów, ale nie przynoszą oni oczekiwanych korzyści. Czy agencja social media może mi w tym pomóc?
Ilość polubień profilu Twojej firmy wcale nie musi przekładać się na korzyści biznesowe. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być bardzo wiele – od nieodpowiednio dobranych fanów (np. zdobytych poprzez konkursy, kupionych na Allegro, czy pozyskanych przez źle stargetowane reklamy), przez obcięte zasięgi organiczne, aż po nietrafnie dobrany przekaz i niedopasowane kreacje w postach. Podejmując współpracę z nami, możesz mieć pewność, że skoncentrujemy się na zażegnaniu tych problemów. Obsługa fanpage'a stanie się skuteczniejsza, a efekty szybko widoczne.
Czy publikowanie na fanpage’u treści niezwiązanych z branżą może przynieść mi jakieś korzyści?
Jeśli po przejrzeniu 5-10 ostatnich wpisów stwierdzasz, że w żaden sposób nie pomagają one Twojej marce (nie prezentują oferty, nie odnoszą się do wartości promowanych przez firmę, nie kreują pozytywnego wizerunku, nie zawierają języka korzyści, nie są kierowane do odbiorców w pobliżu lokalizacji Twojej firmy, np. Łódź, czy Warszawa itd.), to Twoja agencja social media uprawia tzw. „sztukę dla sztuki”. Nawet jeśli treści są interesujące i budują zaangażowanie, ale w żaden sposób nie odnoszą się do Twojej firmy, najprawdopodobniej marnujesz pieniądze.
Czy podejmując z Wami współpracę, mogę liczyć na pomoc w przygotowywaniu treści i grafik na potrzeby fanpage’a?
Oczywiście! Powierzając nam swój fanpage, masz pewność, że jako agencja social media zapewnimy Ci jego kompleksową obsługę – od tworzenia treści, kreacji graficznych, przez publikowanie postów, po prowadzenie kampanii reklamowych.
Czy oferujecie możliwość poprowadzenia fanpage’a na Facebooku w innych językach niż polski?
Tak, oprócz obsługi fanpage’a w języku polskim, oferujemy także prowadzenie profilu w wybranym przez Klienta języku, na wskazanym przez Klienta obszarze, biorąc pod uwagę cały świat. Alternatywna wersja językowa fanpage'a może przydać się nie tylko na rynkach zagranicznych, ale również na terytorium Polski, poprzez kierowanie prowadzenia treści fanpage'a do osób korzystających np. z Facebooka w obcym języku.
Czy mogę liczyć na pomoc w ustaleniu strategii działań w mediach społecznościowych?
Oczywiście – od tego jesteśmy! Po przeprowadzeniu dokładnej analizy celów biznesowych, grupy docelowej i konkurencji Klienta, przechodzimy do opracowania strategii zgodnej ze specyfiką określonej branży.
W jakich kanałach social media działacie?
Prowadzimy działania w mediach społecznościowych, które mogą przynieść Klientowi korzyść zależnie od specyfiki jego branży. Kanały social media dobieramy po dokładnym przeanalizowaniu aktualnej sytuacji, potrzeb i celów Klienta. Nasza obsługa social media opiera się przede wszystkim na działaniach obejmujących Facebook i Instagram; ofertę uzupełnia LikedIn, YouTube i Twitter.